راه تنهایی


دلنوشته های من

موج میزند احساس من در میان حرفهایم،تلالو اش را می بینی؟

 وقتی می نویسم،

 

تخیلم ،یاریم نمی کند.

 

افسوس !

 

که دلم ،بی قرار است ،ولی،

 

دستهایم، کاری نمی کند.

 

اشکهایم، قطره های باران ،

 

دریغا!

 

آسمان، همکاری نمی کند.

 

تا کجا ،پیاده گز کنم بیراه را،

 

خدایا!

 

مهربانیت ،صدایم نمی کند؟!



نظرات شما عزیزان:

هفت دانلود
ساعت11:51---2 آبان 1392
سلام!
ضمن تشکر از وبلاگ زيبايتان شما را به زيباترين وبلاگ دانلود به نشاني
www.7download.loxblog.com دعوت ميکنيم!
امکانات اين وبلاگ عبارت است از :
- دانلود رايگان
- فضاي زيبا
- دانلود ورژن جديد نرم افزار ها
- و کلي امکانات رايگان فقط در 7 دانلود
* بي صبرانه منتظر حضورتان هستيم! *

(مديريت هفت دانلود)


Ali
ساعت2:40---4 شهريور 1392
اگر من تو را نمی بینم
تو مرا
سکوت کن
بگذار راه های بین مان
خالی بماند
دری بسته نشود
با کلام
تا من
چشم بسته
دست سکوت را بگیرم و
بیایم پیش ات
از مسیر بی صدا
از سیم هایی که نمی روند
به سوی هیچ تلفنی
نگران نباش
دنیا به هم ریختنی ست
تو فقط ساکت باش
تا دنیا از سمت تو آرام بگیرد
به هم می ریزم وُ می آیم
حالا گوش کن
با هرچه دَم دست دارم
آمده ام
با باد
با نفَس
با ماه
با پرندگانِ روی درخت
آب
وهم
درد
آه!


" هیچ تلفنی "


مهسا
ساعت12:39---1 مرداد 1392
سلام خوبین ؟ عیدتون مبارک وبلاگ بسیار



















قالب و مطالب قشنگي داشت براي افزايش بازديد وبلاگ ميتوني به ادرس زير ثبتش کني تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم همه وبلاگ نويسها هستند ضرر نميکني ممنون
http//myrayban.ir/page/link


داریوش
ساعت12:27---1 مرداد 1392


سلام
ساعت12:52---30 فروردين 1392
چرا عشق همیشه به شکست منتهی میشه 09385551480 یه مردعاشق

vorojak
ساعت12:24---18 آذر 1391
وبلاگ نازو قشنگی داری جیگر

ساناز
ساعت12:41---10 آبان 1391
سلام ترنم جان خوبی بهتری؟؟؟
دلم برات تنگ شده ایشالا زودی خوب شی دوباره مثل همیشه سرحال شی..


محمدرضا
ساعت11:16---17 شهريور 1391
سلام
لینکتان کردم
مرا با عنوان از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
لینک کنید!!
بای بای.


ساناز
ساعت20:06---12 شهريور 1391

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که می بینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آیا

آسمان هر جا همین رنگ است؟


من خودم
ساعت12:52---5 شهريور 1391
سلام
خوبی ؟
وبلاگ خیلی خوبی داری به ما هم سری بزنید و نظر خوب خود را درباره وبلاگ بگویید
واگه دوست داشتی با هم پیوند می زنیم
با تشکر


ساناز
ساعت16:29---29 مرداد 1391
شاید از مد افتاده باشد

شاید دیگر اندازه ام نباشد

اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای.. پاسخ: تشکر دوست من


لیلی درپاییز
ساعت11:29---24 مرداد 1391
چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن.....







به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن....
پاسخ:تشکر دوست من


مصطفی
ساعت10:33---15 مرداد 1391
سلام
از وب قشنگتون دیدن کردم
خوشحال میشم به من هم سری بزنید و اگر دوست داشتید تبادل لینک کنیم خبرم کنید
ممنون


mehrdad
ساعت11:07---28 تير 1391
خووووووووووووووووووووووووووووو ووووووب بود.


ترنم جوووون.


اگه میشه به منم سر بزن
پاسخ: تشکر مهرداد جان.حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1398برچسب:,ساعت 12:0 توسط ترنم | |


Power By: LoxBlog.Com